Kniha návštěv


Marta, 04. 08. 2018, 18:05:18

Na obědě tuším 27. 7. - nedočkali jsme se, největší problém byla česnečka - je asi problém vzít naběračku a nalít ji do talíře. Snad ji nevaří pro každého zákazníka zvlášť? Takže nikdy více (v restauraci bylo i s naší skupinkou dohromady 8 lidí...).

Milan Lúčan, 20. 07. 2018, 13:27:04

Dobrý den, dnes jsem si objednal malou pizzu PASSIONARA a nebylo na ní ani jedno kolečko uheráku! To mě fakt štve ,protože mě tím okrádáte o peníze...a nemám šanci s tím nic dělat...už si u vás neobjednám a to už jen z principu....

Jana, 23. 06. 2018, 06:54:59

Dobrý den,katastrofa v obsluze a v přístupu zaměstnanců,nejdražší má dvě malá piva v životě.Pokud Vás tato práce nebaví běžte kydat hnůj a ne pracovat s lidma.Jídlo jsme nemněly ani šanci ochutnat,protože jsme se ani nedočkaly abychom si objednaly,protože nám došla trpělivost a odešly jsme,ani jste si těch 100 kč nezasloužily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ivana petrova, 18. 05. 2018, 15:18:28

Vcera vecer jsem si obednala kapsu Calsone. Cibule jeste krupala mezi zuby a těsto bylo syrove. Natahovalo se jak smažený sýr. Tak jsem mela po chuti i po veceri. Co vic dodat snad jen to, ze si jidlo budu radeji objednávat jinde!

Zdenka , 10. 05. 2018, 12:34:43

Dobrý den, navštívila jsem Vaši restauraci a jsem z toho dost zklamaná. Hned v úvodu mě překvapilo, že nanabízíte obyčejnou vodu ve džbánu, kterou bych si ráda zaplatila. Všude jinde je to běžné. Další věc, v nabídce uvádíte jídla z lávového grilu. Byla jsem však obsluhou informovaná, že už je neděláte, což mě zaskočilo z toho důvodu, že je stále nabízíte na webu a také přímo u dveří restaurace! Nakonec mě dorazil výběr dezertu. Chtěla jsem tiramisu, které je také nabízeno v oddíle dezerty. Bohužel, to samé. Obsluha mi oznámila, že tento dezert není. Změňte si prosím nabídku jídel, abych jako zákaznice věděla, že mám jít do jiné restaurace.

Roman Barton , 19. 03. 2018, 10:07:22

Dobrý den. Včera jsem si objednal 2 krát pizza. Nejprve jsem volal jak dlouho bych čekal. U konkurenční firmy mi na rovinu řekli 2 hodiny. V Nanu mi bylo řečeno do hodinky. Nakonec jsem čekal skoro 2 hodiny . Pizza přijela studená. Nechápu že někde platím pomalu 400kc za hrozný servis,ještě klamání zákazníka. Kdybych věděl že budu čekat tak dlouho určitě bych udělal objednávku někde jinde a to mě vedlo k tomu tady napsat.

Miriam, 06. 02. 2018, 12:04:56

Dobrý den, před hodinou a půl jsme si objednala: Tortellini Mascarpone 500g plněné těstoviny - špenát a sýr Ricotta, jemná omáčka se sýrem Mascarpone sušené rajče, bazalka, které MÁTE ZAŘAZENY V NABÍDCE NA WEBU. Po cca 40ti minutách mi přivezli Tortellini Funghi Mascarpone s houbami, které opravdu nemám v oblibě. Nikdo mě při objednávce neinformoval, že Tortellini Mascarpone již nejsou k dispozici. Volala jsem ihned zpět, co mám dělat, že jsem si toto jídlo neobjednala a slečna mi řekla, že jste již změnili nabídku jídel. Změňte si tedy prosím nabídku jídel k rozvozu na wašich stránkách. Nerada bych si znovu objednala něco, co je vlastně něco ÚPLNĚ JINÉHO!!! Děkuji. Vaňková

Přidat příspěvek


Pizzerie Nano

Rozvoz

PO – SO 10:00 – 23:00
NE 11:30 – 22:30

Objednávky a rezervace na:
556 705 805

Objednávky na rozvoz 30 minut před zavírací dobou.