Obchodní podmínky

 

Provozovatel a předmět činnosti

Provozovatelem služby je  firma Alexander Kodada (IČ: 166 25 161). Předmětem činnosti je výroba a rozvoz jídel a potravin do níže uvedených lokalit.

 

Otevírací doba a rozvoz

Otevírací doba pro rozvoz  je Po-Ne-10.00-23.00. Objednávku je možno uzavřít telefonicky či online prostřednictvím tohoto webu, avšak nejpozději do 30 minut před ukončením otevírací doby. Rozvoz, který je zdarma, lze využít v rámci města Nový Jičín a blízkého okolí - během objednávacího procesu po zadání Vaší adresy systém určí, zda do Vaší lokality je rozvoz dostupný.

 

Platební podmínky

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, kartou ne stravenkami při předání objednávky nebo kartou při online objednání (přes platební bránu GoPay). V případě hotovostní platby je zákazník povinen ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Rozvozci (doručovatelé produktů) z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 1000,- Kč v hotovosti. Prosíme, připravte si drobné nebo předem nahlaste, že budete platit vyšší bankovkou než je 1000,-Kč. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK). Všechny ceny našich produktů jsou uváděny včetně obalů a DPH.

 

Produkty

Nabízené produkty nebo zboží mohou být dočasně vyprodány. V těchto případech vám bude nabídnuta alternativa. Nápoje a přílohy se rozváží pouze s pizzou nebo hlavním jídlem. Nejmenší hodnota objednávky pro rozvoz je 100 Kč.

 

Akce, speciální nabídky, slevy

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady.

 

Doručení objednávek

Cílem je doručení objednaných produktů a zboží v co nejkratší době. Doba dodání je okolo 60 minut od potvrzení objednávky. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.), může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nemůže Provozovatel nést odpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Hmotnosti veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu.

 

Reklamace

Provozovatel doporučuje na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně zavolat na pobočku, kde byla objednávka uskutečněna. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna zboží. Nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nelze brát zřetel.

 

Ochrana osobních údajů

Potvrzením a odesláním objednávky nebo sdělením při telefonické objednávce dáváte souhlas k dalšímu využití Vámi uvedených osobních údajů za účelem zásilkového prodeje v rámci společnosti Alexander Kodada a jednotlivým provozovatelům v rámci obchodní značky Pizzerie Ristorante Nano. V zájmu zkvalitňování služeb může být Váš hovor zvukově zaznamenán. Podrobnější informace, jak s osobními daty nakládáme, najdete v samostatném dokumentu - Zásady ochrany osobních údajů